loading...
barobah2
barobah2 بازدید : 120 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

آلبوم‌ها

مسبب (همراه با داریوش)

  • نیمهٔ گمشدهٔ من
  • فصل تازه
  • همسفر
  • جاده
  • مرداب
  • کویر
  • کوه
  • اگه بمونی
  • یادم باشه
  • پل
  • ستاره
  • من و گنجیشکای خونه
  • لحظهٔ بیداری
  • در امتداد شب

آلبوم‌های منتشر شده پس از بازگشت دوباره او به صحنه

  • ۱۳۷۹ - زرتشت -شامل آهنگ های:زرتشت-بوی سفر-گوشه نشین-خاک اسیر و...
  • ۱۳۸۳ - آخرین خبر -شامل ترانه های:آهوی عشق-دلکوک-اتاق من و ...
  • ۱۳۸۵ - مانیفست -شامل ترانه های:آی مردم مردم-نجاتم بده و...
  • ۱۳۸۷ - شب سپید-شامل ترانه های:اینترنشنال مدلی-شب سپید-مدلی همصدا-شک می کنم-طلاق و...
  • ۱۳۸۹ - حجم سبز -شامل ترانه های:آبی-باران-باغ بی برگی-دلم خواست-سزاوار-شب بی من-صدای سبز عشق-گریه کنم یا نکنم-من و گنجیشکا-من همون ایرانم
  • آلبوم کیو کیو بنگ بنگ (شامل یک ترانه)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهتري خوانندگان كدام هستند؟
    بهتری خوانندگان مرد کدام هستند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 3,032
  • بازدید کلی : 55,792